Juli 2016

Technische staf van talententeam Stichting Top Volleybal Parkstad wordt geassisteerd door twee regio toppers Anne Gabriels - Handels en Imre Harnischmacher.

Zowel Anne als Imre zijn binnen onze regio geen onbekende in de volleybalsport. De inmiddels 27 jarige Anne Gabriels - Handels uit Heerlen is haar volleybal carrière in zuid Limburg gestart waarna ze na een aantal jaren bij VC Landgraaf gespeeld te hebben vertrokken is naar België om daar te volleyballen op het hoogste niveau.

De 21 jarige Imre Harnischmacher uit Voerendaal weet als geen ander hoe het is om talent te zijn. Al op jonge leeftijd maakte hij deel uit van de selectie van jong Oranje om vervolgens zijn club VC Voerendaal te verruilen voor het talententeam in Papendal dat toen onder leiding stond van het volleybal icoon Ron Zwerver. Het afgelopen seizoen maakte Imre nog deel uit van de selectie van Peelpush uit Meijel dat onder leiding van de uit Parkstad afkomstige trainer Guido Görtzen het kampioenschap naar de Eredivisie behaalde. Imre zal het komende seizoen weer actief in Voerendaal te zien zijn waar hij zijn studie op de juiste wijze kan combineren met het volleyballen op 1e divisie niveau.

Zowel Anne als Imre zullen hun activiteiten binnen de Stichting Top Volleybal Parkstad combineren met hun actieve volleybal carrière en met grote regelmaat onze hoofdtrainer Hans Nijhuis assisteren en daarbij hun volleybalervaringen delen met onze talenten.