Medi sport

Roger Hendrix

Medi Sport gaat jonge talenten binnen de Stichting Top Volleybal Parkstad begeleiden.

Al tientallen jaren vinden topsporters uit de regio de weg naar Medi Sport. De organisatie beschikt immers over specifieke expertise die voor getalenteerde sporters noodzakelijk is om resultaten te verbeteren en de top te bereiken. Medi Sport leverde dan ook een belangrijke bijdrage aan het eremetaal van sporters tijdens de Paralympics, nationale, Europese en wereldkampioenschappen.

Denk aan topsporters zoals rolstoeltennister Sharon Walraven, tennisster Demi Schuurs, de handballers van Limburg Lions en ijshockeyer Luca Heutmekers.

Vanaf september zal Medi Sport de jonge talenten binnen de volleybalschool van de Stichting Top Volleybal Parkstad zowel individueel als in groep gaan begeleiden.

Zo zullen ook een aantal trainingsblokken binnen de volleybalschool deskundig worden verzorgd door de trainers van Medi Sport.

Overige informatie over Medi sport is te vinden op                                                                                                www.medi-sport.nl

CONTACT SECRETARIAAT

Meester Adriaan Sassenstraat 6