ABC balans

Myrian Arets

Als talent ben je voortdurend sportief in ontwikkeling. Talent, ambitie, inzet en het maken van veel trainingsuren zullen bepalend zijn om je droom werkelijkheid te zien worden. Veel tijd investeer jij in de sport die jij zo geweldig vindt. Voortdurend ben je bezig met volleybal om het hoogst haalbare uit je zelf te halen, maar…… Je familie en vrienden vragen ook tijd van jou, je studie/school is ook heel belangrijk.

Wij als Stichting Top Volleybal Parkstad willen jou hierin gaarne begeleiden en zullen er samen met jou voor zorgen dat er een juiste balans is tussen het bereiken van het hoogst haalbare binnen de volleybalsport en jouw studie en privéleven.

De Stichting Top Volleybal Parkstad in dan ook verheugd te kunnen berichten dat Myrian Arets, met haar ruime ervaring in het coachen van jongeren, vanuit haar eigen bedrijf ABC Balans onze talenten gaat begeleiden.

Heb je vragen over deze persoonlijke begeleiding stuur dan een mail na stichtingtopvolleybalparkstad@gmail.com

www.abcbalans.nl

CONTACT SECRETARIAAT